שאלות ותשובות

על מנת שתרגישו בטוחים ותוכלו לקבל מענה מהיר לשאלותיכם, ריכזנו עבורכם מספר שאלות ותשובות נפוצות.

לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם? צרו קשר ונשמח לסייע

תוך כמה זמן אתם שולחים את המוצרים שהזמנתי?

קיימות מספר אופציות לקבלת המוצר שהזמנת.

המוצר יישלח אליך בהתאם לזמינותו במלאיו בהתאם לאפשרות המשלוח שבחרת.

פרטים נוספים נמצאים בעמוד אפשרויות משלוח.

באיזה חברות שילוח אתם משתמשים?

אנו משתמשים במספר חברות שילוח שונות, בהתאם לאופציית המשלוח שנבחרה על ידך.

אנו עובדים כל העת על מנת לשפר את שירותי המשלוחים שלנו ולהוזיל אותם עבורכם.

כיצד אוכל לעקוב אחרי ההזמנה שלי ?

באפשרותכם לעקוב אחר ההזמנה שלכם בעמוד מעקב משלוח.

יש להזין במזהה הזמנה (שקיבלת במייל לאחר ביצוע ההזמנה) ואת כתובת המייל איתה ביצעתם את ההזמנה.

כיצד אוכל להחזיר מוצר ולקבל החזר על כספי?

ניתן להחזיר מוצר עד 14 ימים מהיום בו קיבלתם את ההזמנה. את המוצרים יש להחזיר כשהם סגורים באריזתם המקורית.

על מנת להחזיר מוצר יש להגיע לאולם התצוגה שלנו בכתובת הנרקיסים 5, כפר סירקין או לחילופין לשלוח את המוצר באמצעות שליח (עלות השליחות תחול על הלקוח).

צרו קשר לפי שאתם מחזירים, אנו נעשה כמיטב יכולתנו לעזור לכם.

כיצד אפשר לשלם ?

לרשותכם מספר אפשרויות תשלום:

  1. בכל מקרה בו תאספו את המוצרים ממחסני החברה תוכלו לשלם באשראי, צ'ק או מזומן.
  2. במקרה של קבלת מוצר באמצעות שליח תוכלו לשלם בכרטיס אשראי באתר או במוקד ההזמנות. אנו עובדים עם כרטיסי האשראי הבאים: ויזה, ישראכרט, אמריקן אקספרס ודיינרס.

 

אני רוצה לעבור לסל הקניות להשלמת ההזמנה.

האם האתר שלכם מאובטח לתשלום באמצעות פרטי כרטיס אשראי?

כן.

התשלום מתבצע באמצעות חברת פיי פל המוכרת (אתם לא חייבים להיות בעלי חשבון פיי פל).

עדיין חוששים לשלם באתר?

באפשרותכם לבצע תשלום במוקד ההזמנות שלנו עם אחד הנציגים (באשראי).

קיבלתי קופון הנחה. איך אני יכול להשתמש בו?

על מנת להשתמש בקופון הנחה שברשותך יש להכניס את קוד הקופון בסל הקניות וללחוץ "החל קופון".

הסתבכתם? צרו קשר ונסייע לכם לקבל את ההנחה המגיעה לכם.

אני רוצה לקנות מספר רב של יחידות ממוצר מסוים. יש הנחה?

אנחנו מוכרים בסיטונאות מוצרים רבים, כגון:

מתנפחים למכירה נדנדות, ציוד ג'ימבורי, שולחנות משחק, מצננים, פטריות חימום, פינות זולה ועוד.

צור קשר ונשמח לעזור.